تكست بزا كريه كنم
 
TNT IS BEST
بن بست ...
 
 

وقتي گفتي نه،فكرم كجاها كه نرفت.واسه برگشتت دعاها كه نكرد.ميدونم ميدوني من تو رو ميخاستم.همه عشق و جوونيمو به پات ميذاشتم.ميدونستي كه جونمو ميدم واست ارزون.روزگار بي وفا و تو بي وفاتر از اون.كاشكي اينم مي فهميدي رفتي بي تو سخته.شب و روز و تنهاييم بي تو پر درده.هنوز به ياد تو منم از ياد تو رفتم.دوست دارم گفتنات تو ذهنمه برگرد.رفيق و مونسم بودي تو لحظه هاي بي كسي.حالا غريبه م برات،به داد من نمي رسي.نفرين من به راه اون كسي كه دستاتو گرفت.فاصله بين ما شد ،رفيق شبهامو گرفت.چرا چشاتو بستي و رفتي تو بي من.شكستي قلبمو وقتي گفتي نـــــــــــــه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, :: 12:33 :: توسط : Ramin TNT

درباره وبلاگ
سلام من رامينم.به وبلاگ من خوش آمدید،اميدوارم از مطالب لذت ببريد.نظر يادتون نره! در ضمن اگر مشكلي ديديد به 09363731899 پيامك بدهيد. لطفا به آدرس جديد مراجعه كنيد www.TNT1.Blogfa.com
نويسندگان


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 49702
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1